O násPPC reklama Za málo peněz hodně muziky

Přemýšlíte, jak být ve světě internetu více vidět? Jednou z variant je PPC reklama, která dokáže za pár korun ukázat vaši firmu na místech, která vám efektivně přilákají nové zákazníky. Líbí se vám tato možnost a zajímají vás podrobnosti? V tom případě nás rovnou kontaktujte. A pokud chcete znát další podrobnosti? Stačí pokračovat ve čtení…

 


Proč PPC reklamu vyzkoušet?

PPC reklama má mnoho cest, jak přivést na vaše stránky potenciální zákazníky, a tím zvýšit obrat vaší firmy. V čem jsou její další výhody?

  • Rozpočet je na vás - cena již od několika tisícikorun
  • Přesné zacílení reklamní kampaně
  • Má okamžitý efekt a přínos
  • Lze flexibilně nastavovat a upravovat
  • Čísla mluví za vše - měříme výsledky celého průběhu


Kdy je PPC kampaň ideální?

Online marketing nabízí mnoho cest, jak firmu zviditelnit a oslovit co nejvíce uživatelů. Kdy bude mít PPC kampaň nejlepší efekt?

  • Když potřebuje rychle a efektivně oslovit zákazníky
  • Při zvyšování prodeje
  • Pro vyšší počet konverzí a kontaktů - to ocení nejen prezentační weby
  • Větší frekvence zobrazení pomůže budovat vaši značku
  • A když chcete platit jen za skutečné výsledky
 

Kolik to stojí?

Cena je samozřejmě důležitá a my pro vás máme dobrou zprávu. PPC reklama je velice cenově flexibilní, proto ji můžete mít už v řádu několika tisíc korun. Samozřejmě, že čím je PPC reklama rozsáhlejší, zvyšujete se i cena. Jedná se ale o efektivní cestu, jak se ukázat vašim zákazníkům, ať už jste drobný živnostník, začínající
e-shop nebo už velká společnost, která má v podvědomí zákazníků své pevné místo.

Co je to PPC reklama

Zkratka PPC vychází z anglického pojmu Pay per Click, v překladu „platit za proklik “, a jedná se o typicky výkonnostní reklamu. Pro vás to znamená, že zaplatíte pouze
tu reklamu, která osloveného člověka zaujme natolik, že se skrze ní proklikne na vaše stránky
. A když se uživatel neproklikne? V tom případě za zobrazení reklamy neplatíte nic, a přitom má pro vás další přínos - dostáváte se díky této prezentaci do jeho podvědomí, což má také svůj důležitý marketingový přínos.

Teď už víte, co to je PPC reklama. Nyní vám prozradíme, jaké existují její formy:

PPC reklama ve vyhledávání
- nejčastěji ji poznáte na vyhledávačích Google a Seznam.cz. Jedná se o textové reklamy, které se vám zobrazí po zadání hledaného dotazu na prvních místech vyhledávače.
PPC reklama v obsahové síti
- je známá také pod pojmem kontextová reklama a určitě jste se s ní už setkali. Jedná se bannery, textové či grafické inzeráty, které se zobrazují po celém internetu.
Remarketing (Google) a retargeting (Seznam.cz)
- tyto dvě formy PPC reklamy jsou ideální pro připomenutí těm zákazníkům, kteří váš web už navštívili. Oslovujete tedy ty uživatele, kteří vás už znají.

To jsou nejčastější reklamní systémy PPC. Existují však i další, se kterými vám rádi pomůžeme. Pamatujte také na to, že velký vliv na uživatele mají také webové stránky
- s kvalitním webem a PPC reklamou máte úspěch zaručen.

Chci nezávaznou poptávku

Pojďte do toho s námi

Inzerujete na internetu vaši firmu s námi a vše pro vás profesionálně zajistíme na klíč. Na první schůzce se domluvíme na průběhu a zacílení, do 10 dnů kampaň založíme a po měsíci vše vyhodnotíme. S MC marketingem vždy víte, kolik vás PPC reklama stála, jak byla efektivní a co vám přinesla. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.