Email marketing, zkráceně emailing, je formou přímého marketingu, kdy skrze zprávy oslovujete příjemce, kteří o vaše služby a produkty projevili zájem. Vaši společnost už znají a vy máte jedinečnou příležitost budovat touto cestou dobré vztahy se zákazníky. Navíc je forma rozesílání e-mailů nejen ekologická, ale pro vás také ekonomická – náklady na kampaň jsou nízké a efektivita vás mile překvapí.
Snadno můžete touto cestou posílat newslettery, informační zpravodaje, akční nabídky i připomenutí, že u vás uživatel nakoupil, ale nedokončil objednávku.
Navíc má email marketing řadu dalších výhod:
Emailing může využít téměř každá firma, ale úspěch z rozeslaných zpráv nepozná každá. Ptáte se proč? Emailing má smysl u větších společností či e-shopů, které mají databázi kontaktů (e-mailových adres). Ty lze získat celou řadou cest a my vám rádi poradíme jak.
Na první společné schůzce zjistíme vaše představy a společně vytvoříme plán, jak a co formou email marketingu prezentovat. Do 10 dní kampaň vytvoříme a po schválení ji uživatelé, vaši potenciální zákazníci, dostanou do svých schránek. Dalším krokem je vyhodnocení a analýza toho, jak byla kampaň úspěšná.
Emailing je dobré pravidelně opakovat, aby vás měli uživatelé stále v povědomí.
Od května 2018 platí nařízení Evropské unie o zpřísnění podmínek pro nakládání s osobními údaji, známé pod zkratkou GDPR. Nezapomeňte, že se toho nařízení týká i sběru kontaktů a hromadného rozesílání e-mailů.
Máte nějaké otázky? Chcete s email marketingem pomoci? Neváhejte nás kontaktovat, rádi pro vás vše zařídíme.